Szkolenie
„Finansowe i podatkowe aspekty inwestycji oraz działalności hotelowej”
29 września 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala
seminaryjna A,
Organizator: Akademia Hotelarza.
- podatkowe aspekty finansowania działalności hotelowej
- korzyści i koszty pozyskania międzynarodowej marki hotelowej
- procedury bankowe w procesie kredytowania hoteli
- jak skutecznie ubiegać się w banku o finansowanie inwestycji hotelowej?
- aktualne możliwości pozyskania środków z funduszy UE na rozwój branży
Szczegóły szkolenia
Koszt uczestnictwa - 299 PLN.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: Agnieszka Kilińska, tel. 22/ 333 80 00,
e-mail: szkolenia@pws-promedia.pl.
Wstęp na szkolenie tylko po dokonaniu
rejestracji na miejscu lub na
www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie
dotyczy szkół i grup zorganizowanych.
Seminarium „Inauguracja przewodnika biznesowo-podatkowego dla inwestorów
hotelowych – Hotel Guidebook” oraz „Przygotowania do UEFA EURO2012™ ze
szczególnym uwzględnieniem branży hotelarskiej” - 29 września 2010 r. Warszawa,
ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna B
Organizator: IGHP.
- elementy optymalnego dopasowania hotelu do potencjału rynku lokalnego
- najważniejsze elementy due diligence obiektu hotelowego
- jak ograniczyć odpowiedzialność za zobowiązania podatkowe powstałe w toku
inwestycji?
- w jaki sposób zmniejszyć bieżące obciążenia podatkowe oraz zoptymalizować
strukturę
inwestycji i jej finansowania
- pozyskanie finansowania - co jest istotne dla banku?
- doświadczenia hoteli w RPA z turnieju finałowego FIFA World Cup 2010™
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line
www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.
Szkolenie ”Hotel inny niż wszystkie. Konieczność rynkowa czy fanaberia?”
- 30 września 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala
seminaryjna A.
Organizator: Projekt Hotel
- sytuacja na rynku hotelowym w Polsce w perspektywie do 2015 roku – analiza,
wnioski
- tendencje na światowym rynku konsumpcji turystycznej – tworzenie preferencji
gości hotelowych
- tajniki procesu kreowania innowacyjnych kategorii produktów turystycznych, w
tym hoteli
- aktualne informacje nt. perspektyw i możliwości pozyskiwania funduszy, w tym
dotacji unijnych, na sfinansowanie procesu kreowania produktów
- techniki opracowania „pomysłu na hotel”, osiągania efektu marki emocjonalnej
hotelu
i konkurencyjnego scenariusza biznesowego.
- procedura kreacji programu funkcjonalnego.
- jak kreować „mit” hotelu, jak kształtować jego konkurencyjną tożsamość i
wizerunek?
- jak wykonywać analizę miejsca lokalizacji i jego potencjału?
- metodyka opracowania księgi tożsamości hotelowej
- przykłady konkretnych koncepcji wizerunkowych nowych, markowych produktów
hotelowych.
Warsztaty - uczestnicy zostaną zaangażowani w proces kreacji nowego produktu
hotelowego. Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line
www.worldhotel.pl/rejestracja
oraz bezpośrednio u organizatora: tel. 12/ 384 80 84, fax: 12/ 429 12 58, e-mail:
k.bielczyk@projekthotel.pl.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.
Szkolenie „Ekologiczny obiekt noclegowy od A do Z” - 30 września 2010r.
Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna C.
Organizatorzy: PRimavera PR&Events, Ac Prim, Grodno S.A.
- perspektywy rozwoju ekologicznych obiektów noclegowych.
- energia odnawialna i segregacja odpadów w obiekcie noclegowym.
- energooszczędne oświetlanie obiektów.
- praktyki ekologiczne w obiektach noclegowych.
- promocja i marketing ekologicznego obiektu. Szczegóły szkolenia
Udział w szkoleniu jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line
www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.
Szkolenie „Efektywny marketing internetowy dla obiektów noclegowych” - 30
września 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala
seminaryjna B.
Organizator: Umbrella Marketing Group
- czym jest marketing szeptany, wirusowy, społecznościowy?
- jak i w jakich sytuacjach używać poszczególnych narzędzi marketingu miękkiego
w Internecie?
Dyskusja i omawianie przykładowych działań obiektów noclegowych. Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line
www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.
Seminarium „Aparthotele i condohotele - czym właściwie są?” - 30 września 2010r.
Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna B.
Organizator: Wakefield & Cushman
Czym różni się aparthotel od apartamentowca z mieszkaniami na wynajem?
- różnice pomiędzy systemem condo i timesharingiem.
- czynniki sukcesu
Jaka forma zarządzania jest najlepsza dla Twojego obiektu noclegowego?
- samodzielne zarządzanie, umowa o zarządzanie, umowa franszyzy czy umowa najmu?
- czy inwestycje w condhotele to gwarantowany sukces?
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line
www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.
Seminarium „Osoba z niepełnosprawnością - pełnosprawny pracownik” 30 września
2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna C.
Organizator: Stowarzyszenie Integracja
- osoby niepełnosprawne a usługodawcy - jak dotrzeć do grupy 800 tys. klientów?
- jak skutecznie pozyskać pełnosprawnego pracownika?
- jak skorzystać na zatrudnianiu osób niepełnosprawnych?
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line
www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.
Szkolenie „Standardy księgi procedur i jakości w SPA” – 1 października 2010r.
Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna A.
Organizator: Manager Spa
Jak wykreować wspaniale SPA?
- misja i filozofia obiektów SPA
Rekrutacja i selekcja- klucz do sukcesu Twojego SPA
- profil idealnego kandydata
- źródła i metody pozyskiwania pracowników sektora SPA
- selekcja kandydatów
ABC księgi procedur
- procedury w SPA - wymysł czy potrzeba?
- jak przygotować księgę procedur?
- co powinna zawierać księga procedur i jak z niej korzystać?
- metody wdrażania oraz kontroli procedur w SPA?
Warsztat! - uczestnicy z pomocą prowadzących przygotują profesjonalną procedurę
jakości dla wybranego obiektu SPA
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line
www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.
Seminarium „Hotele a meeting plannerzy - współpraca gwarancją sukcesu” - 1
października 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala
seminaryjna B+C.
Organizator: MeetingPlanner.pl
- Fast Date - spotkania 15 minutowe: przedstawiciel hotelu – zleceniodawca
imprez lub przedstawiciel agencji eventowej.
- Prezentacja wyników „Badania 100x100 – 100 Meeting Plannerów ocenia 100 Meeting Hoteli”
- Wręczenie przedstawicielom hoteli wyróżnionych w rankingu specjalnego
oznaczenia „MP
Recommended – rekomendowany przez meeting plannerów”.
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line
www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.
Hotelarze.pl
zapraszają nauczycieli hotelarstwa w dniach 12-14.03.2010 r. na
Szkolenie.
Więcej szczegółów na stronie www.konferencje.hotelarze.pl
Hotelarze.pl
zapraszają nauczycieli hotelarstwa w dniach 28.02-01.03.2009 r. na
Szkolenie.
Więcej szczegółów na stronie www.konferencje.hotelarze.pl
Hotelarze.pl
zapraszają nauczycieli hotelarstwa w dniach 23-26 października 2008 r. na
Konferencję.
Więcej szczegółów na stronie www.konferencje.hotelarze.pl
19.09.2008
| Seminarium
szkoleniowe Inżynieria bezpieczeństwa pożarowego hoteli i innych budynków
zamieszkania zbiorowego 23 - 25 października 2008r. Krynica Zdrój
Organizatorem jest Małopolski Oddział Stowarzyszenia Inżynierów i Techników
Pożarnictwa przy współpracy Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w
Krakowie oraz Krakowskiego Oddziału NOT.
Powodem wyboru tego tematu jest organizacja EURO 2012 w Polsce i spodziewany w
związku z tym duży napływ turystów i kibiców. Konieczność zapewnienia bazy
hotelowej o wysokim europejskim standardzie i dużym poziomie bezpieczeństwa, w
tym także bezpieczeństwa pożarowego, będzie jednym z podstawowych zadań dla
projektantów obiektów i inwestorów przedsięwzięć w tym również i dla
rzeczoznawców do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych
Autorami referatów będą uznani specjaliści w tej dziedzinie z kraju i zagranicy.
Do udziału w Seminarium zapraszamy właścicieli i zarządzających obiektami hotelowymi,
rzeczoznawców do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz
projektantów i architektów.
Szczegółowych informacji udziela Marek Siara, Wiceprezes oddziału SITP
o/małopolski, tel. 601 935 884.
Koszty uczestnictwa:
Wpłata do 27.09.2008 r. 700,00 zł
Wpłata po 27.09.2008 r. 800,00 zł Szczegółowy
program seminarium;
karta
zgłoszenia
14.07.2008
| Zapraszamy do udziału w organizowanych przez S G G W: Studiów Podyplomowych
- Nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii
Kursów Szkoleniowych: - Profesjonalne zarządzanie w gastronomii, - Technologia
gastronomiczna i towaroznawstwo.
... Szczegóły dotyczące kursów
04.03.2008 |Serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji Food
Business Forum, która odbędzie się 16 kwietnia br. w hotelu Westin w Warszawie.
... Szczegóły dotyczące konferencji
30.01.2008 |
I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUCZYCIELI SZKÓŁ HOTELARSKICH, Tarnów 28 - 30 marca 2008
27.03.2007 |
Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A. zaprasza na szkolenie
"WIĘKSZA SPRZEDAŻ - Nowoczesne podejście do sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne (działanie platform rezerwacyjnych, hotelowe programy rezerwacyjne on-line)" odbędzie się we Wrocławiu w dniach 17-18.04.2007 oraz 10.09.2007 w Hotelu CAMPANILE, ul. Jagiełły 7.
Szkolenia są w 80% dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Koszt szkolenia trzydniowego (2 zjazdy: 2 dni - szkolenie podstawowe i 1 dzień - szkolenie uzupełniające) wynosi 360 zł z noclegiem i 340 zł bez noclegu.
Szczegóły na stronie www
13.04.2007 r.| konferencja - Oświetlenie hotelu, czyli jak wpływać na decyzje, zachowanie i samopoczucie gościa hotelowego. W programie m.in.: o wpływie światła na zdrowie i samopoczucie gościa,
o prawidłowym oświetleniu centrum odnowy biologicznej,
o nowych rozwiązaniach i przepisach w oświetleniu ewakuacyjnym.
Konferencja odbyła się podczas targów Ciepły Bałtyk w Gdańsku.
03.04.2007 |
Proces inwestycyjny w obiektach zabytkowych, 16-1704.2007, Zamek Ryn
Instytut Rynku Hotelarskiego zaprasza na pierwsze seminarium o tej tematyce organizowane w Polsce.
Szczegóły na stronie www
13.11.2006 | Szkoła
Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprasza na:
Kurs szkoleniowy dla kadry gastronomicznej - Profesjonalne Zarządzanie w
Gastronomii.
- program obejmuje 80 godzin dydaktycznych z zakresu zarządzania operacyjnego w
gastronomii, zarządzania jakością (HACCP), wyposażenia i projektowania zakładów
gastronomicznych, urzędowej kontroli żywności, wykorzystania programów
komputerowych w zarządzaniu.
- kurs rozpocznie się 18 lutego 2007 r.
... więcej
06.11.2006 | Zapraszamy do udziału w ostatnim szkoleniu w tym roku, które odbędzie się w dniach 16-17.11.2006 r. w Poznaniu w hotelu Campanile.
Tytuł szkolenia: Większa sprzedaż - nowoczesne podejście do sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne. Program szkolenia:
- Internet jako skuteczne narzędzie promocji i sprzedaży usług turystycznych
- Charakterystyka i rodzaje zewnętrznych kanałów sprzedaży internetowej
- Zalety i ograniczenia korzystania z zewnętrznych kanałów sprzedaży internetowej
- Współpraca z portalami - opis i praktyczne aspekty
- Własny portal internetowy jako skuteczne narzędzie promocji i sprzedaży usług
- Dopasowanie portalu do specyfiki oferowanych usług i klientów
- Tworzenie firmowego portalu internetowego
- Sposoby prezentacji oferty
- Promocja własnego portalu internetowego
- Narzędzia analizy i wsparcia sprzedaży portalu
Koszt szkolenia trzydniowego (2 zjazdy: 2 dni szkolenie podstawowe i 1 dzień szkolenie uzupełniające) wynosi 360 zł z noclegiem i 340 zł bez noclegu.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma CERTYFIKAT uczestnictwa i ukończenia szkolenia.
Szkolenie dostało rekomendację Ministerstwa Gospodarki i Pracy, Departamentu Turystyki MGiP, Polskiej Organizacji Turystycznej, Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Turystyki.
Szczegółowe informacje i formularze zgłoszeniowe www.szkolenia.part.com.pl
27.10.2006
| Zapraszamy na konferencję pt. Umiejętności menadżerskie w hotelarstwie : 16 listopada 2006 r. - Hotel Novotel Centrum w Warszawie
Podczas konferencji mowa będzie między innymi o tym, jak tworzyć komunikację
między zespołami i jak radzić sobie ze stresem i zmęczeniem, a także o sztuce
wystąpień publicznych, negocjacjach w biznesie, odpowiedzialności za wizerunek
hotelu oraz innych frapujących zagadnieniach.
Na konferencji wystąpią uznani specjaliści z Polski i za granicy. Prelekcje będą
miały praktyczny i użyteczny charakter. Wydarzenie jest również okazją do
spotkań i rozmów z hotelarzami z całej Polski i dyskusji z mającymi podobne
problemy praktykami.
... więcej
14.06.2006 | Szkoła
Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprasza na:
- Kursy szkoleniowe dla kadry gastronomicznej - Profesjonalne Zarządzanie w
Gastronomii.
- program obejmuje 80 godzin dydaktycznych z zakresu zarządzania operacyjnego w
gastronomii, zarządzania jakością (HACCP), wyposażenia i projektowania zakładów
gastronomicznych, urzędowej kontroli żywności, wykorzystania programów
komputerowych w zarządzaniu.
- pierwszy kurs rozpocznie się w październiku 2006 r.
- Studia Podyplomowe. Nowoczesna Organizacja i Zarządzanie w Gastronomii
18.05.2006
| 3. edycja konferencji Food Business Forum 2006 odbędzie się 19
października 2006 r. w warszawskim hotelu Marriott.
Food Business Forum 2006 to najważniejsze coroczne spotkanie polskiego sektora
food service, tegoroczna edycja będzie miała charakter specjalistycznej
konferencji typu "b2b" i jest adresowana do profesjonalistów działających w
branży. Wśród ponad 100 uczestników konferencji będą przedstawiciele zarządów i
menadżerowie odpowiedzialni za rozwój i inwestycje w sieciach gastronomicznych,
firmach cateringowych, właściciele restauracji, kompleksów
restauracyjno-hotelowych, a także przedstawiciele wiodących firm dostarczających
produkty, usługi, najnowsze technologie IT i urządzenia, instytucji finansowych,
analitycy i profesjonalni doradcy biznesowi.
Organizator konferencji: BROG Media Biznesu Sp. z o.o.
Szczegółowe informacje na temat konferencji:
www.foodbusinessforum.pl
24.08.2006
| Konferencja pt. Inwestycje w hotelarstwie
4-5 października 2006, Warszawa, Hotel Jan III Sobieski
Konferencja jest skierowana do wszystkich tych, którzy planują inwestycje
hotelowe, przede wszystkim zaś: właścicieli hoteli planujących nowe inwestycje i
modernizacje; inwestorów na rynku hotelarskim; dyrektorów generalnych obiektów;
dyrektorów finansowych; deweloperów; przedstawicieli instytucji finansowych;
zarządców nieruchomości oraz przedstawicieli wszystkich firm działających w
sektorze hotelowym.
Organizatorem konferencji jest Instytut Rynku Hotelarskiego.
... więcej
07.08.2006
| Trwają zapisy na szkolenia w ramach projektu pt. "Rozwój przemysłu
hotelarsko-turystycznego poprzez szkolenie kadr w wykorzystywaniu nowoczesnych
technologii".
Najbliższe szkolenia:
- "Sprawne zarządzanie" -
PMS elektroniczne systemy zarządzania hotelem i obiektem gastronomicznym (Warszwa,
Gdynia, Wrocław)
- "Większa sprzedaż" -
nowoczsne podejście do sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne (Warszawa, Gdynia,
Poznań)
- "Zadowolony klient" -
przewodowa i bezprzewodowa komunikacja w hotelu (Katowice, Olsztyn)
Zapraszamy na
stronę
www.szkolenia.part.com.pl - można tam dokonać rezerwacji miejsc
szkoleniowych.
11.05.2006
| Konferencja "Prace badawcze w turystyce". Organizator - Departament
Turystyki Ministerstwa Gospodarki .
Celem konferencji jest prezentacja bieżącej problematyki badań dotyczących
działalności regionów w zakresie gospodarki turystycznej.
Konferencja jest skierowana do przedstawicieli branży turystycznej,
administracji rządowej i samorządowej, przedstawicieli szkolnictwa wyższego i
średniego oraz prasy branżowej.
Konferencja odbędzie się 30 maja 2006 roku w Warszawie, w siedzibie Ministerstwa
Gospodarki, plac Trzech Krzyży 3/5, w sali Pod Kopułą (wejście od ul. Wspólnej).
Rozpoczęcie o godzinie 9:30.
W terminie do 22.05.2006 r. (decyduje kolejność zgłoszeń) należy przesłać do
Departamentu Turystyki MG kartę zgłoszenia.
... więcej
27.04.2006
| Szkolenia dla sektora hotelarskiego z funduszy UE
Od maja tego roku rusza nabór na nowe szkolenia przeznaczone dla sektora
hotelarskiego. Dzięki dofinansowaniu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
uczestnicy zapłacą dziesięciokrotnie mniej niż wynosi rynkowa cena za tego typu
szkolenie.
Główna idea szkoleń to podnoszenie wiedzy i umiejętności pracowników i
właścicieli przedsiębiorstw hotelarskich, gastronomicznych i turystycznych w
wykorzystaniu nowoczesnych technologii i rozwiązań technicznych, a także
upowszechnianie wiedzy na temat możliwości wykorzystania funduszy strukturalnych
na ich finansowanie. Do wyboru jest pięć tematów.
... więcej
27.03.2006 | Szkoła
Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprasza na:
- Kursy szkoleniowe dla kadry gastronomicznej :
- organizacja działalności nowej placówki gastronomicznej,
- projektowanie i wyposażenie placówek gastronomicznych,
- metody zwiększania zysku w gastronomii,
- zarządzanie jakością (system HACCP – szkolenie audytorów wewnętrznych),
- nowoczesne zarządzanie personelem,
- promocja usług gastronomicznych,
- zarządzanie siecią restauracji.
Cykl szkoleń
Nowe szanse, nowe możliwości rozwoju
potencjału kadr turystycznych i uzdrowiskowych. Korzystając ze wsparcia Unii
Europejskiej Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. prowadzi szkolenia
skierowane do małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących działalność
turystyczną i uzdrowiskową, zainteresowanych podnoszeniem kwalifikacji swoich
pracowników
Seminarium informacyjne poświęcone projektowi odbędzie się 23 stycznia 2006
roku o godzinie 11.00 w Hotelu Europejskim w Krakowie.
Europejski Fundusz Społeczny pokrywa 80% kosztów szkolenia, a 20% jest to tzw.wkład własny pracodawcy, który kieruje pracownika na szkolenie.
Aby wziać udział w szkoleniu należy:
· Być zatrudnionym na umowe o pracę (wymiar godzinowy nie ma znaczenia)
· Uzyskać skierowanie swojego zakładu pracy (przedsiębiorstwo, spółka prawa
handlowego, stowarzyszenie, fundacja, jednostka budżetowa i pozabudżetowa)
· Zakład pracy powinien wypełnić wszystkie wymagane dokumenty i podpisać umowę z
Instytutem Turystyki w Krakowie Sp. z o.o.
... więcej |
22.10.2004
r. Warszawa. Nowoczesna Organizacja i
Zarządzanie w Gastronomii. Studia Podyplomowe SGGW ...
więcej
14 -15.10.2004 r. Warszawa - Forum Biznesu Hotelarskiego ProfitHotel 2004 r. Forum to specjalistyczna konferencja "b2b". Wybitni prelegenci z kraju i zagranicy przedstawią analizy rynku hotelowego, prognozy jego rozwoju oraz omówią problemy najważniejsze dla branży. Organizator konferencji - BROG Media Biznesu.
6.10.2004 r. Warszawa - konferencja Finansowanie hoteli. Konferencja ma charakter narzędziowy, doradczy i szkoleniowy. Organizator: miesięcznik "Hotelarz".
9-10.09.2004 r., Gdańsk: Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Polskie hotelarstwo i gastronomia w Unii Europejskiej”, organizowana przez Wyższą Szkołę Turystki i Hotelarstwa w Gdańsku.
Celem konferencji jest ocena przemian ilościowo-jakościowych polskiego hotelarstwa i gastronomii w ostatniej dekadzie pod kątem standardów w UE i
analiza kierunków rozwoju hotelarstwa i gastronomii w Unii Europejskiej oraz szans i zagrożeń hotelarstwa i gastronomii w Polsce.
Sekretariat Konferencji: tel/fax (058) 345-41-82 ,(058) 520-26-14 w. 31, e-mail:
biuro@wstih.pl.
Szkolenie - "Język angielski w branży hotelarsko - gastronomicznej" dofinansowywane z funduszu PHARE 2001 oraz budżetu państwa. Obejmuje 80 godzin a koszt szkolenia to 260 PLN. Beneficjentami mogą być małe i średnie przedsiębiorstwa zarejestrowane na terenie woj. mazowieckiego. ...
więcej
19-20.07.2004 r. Warszawa. Jak ubiegać się o środki z funduszy UE
dla hotelarstwa, gastronomii i turystyki. Organizator Polskie Zrzeszenie Hoteli
wspólnie z Ministerstwem Gospodarki i Pracy.
08.07.2004 r. Warszawa. Konferencja prasowa nt. Międzynarodowych Targów
Hotelarstwa, Gastronomii i Żywienia Zbiorowego hogatec 2004, które odbędą się w dniach 26-30.09.2004 r. w Düsseldorfie.
29.06.2004 r., godz. 11,00, Hotel Europejski w Warszawie - konferencja nt. Czy biura podróży muszą upadać? Dynamika, tendencje, prognozy. Organizatorzy: Redakcja Wiadomości Turystycznych, Instytut Turystyki w Warszawie oraz Polskie Zrzeszenie Hoteli.
18.06.2004 r., Chełm - konferencja szkoleniowa nt. Turystyka szansą rozwoju obszarów przygranicznych
5-16.06.2004
r., Warszawa - Międzynarodowa Konferencja FOOD BUSINESS FORUM 2004
... więcej
|