hotelarze.pl   hotel.pl
  Turystyka   Hotelarstwo    Gastronomia Dzisiaj:  English  
HOTELARSTWO
Hotel
Marketing i sprzedaż
 
GASTRONOMIA
Gastronomia
Kelnerstwo
Kuchnia
Urządzenia gastronomiczne
 
TURYSTYKA
Turystyka
 
KSIĘGARNIA
Zapraszamy do księgarni
 
Pomoce naukowe-hotelarstwo
Hotelarz online - testy dla hotelarzy
Zadania praktyczne dla hotelarzy
Zadania i testy egzaminacyjne
DLA NAUCZYCIELI
Praktyki, Staże

Pomoce naukowe-gastronomia
Hotelarz online -testy z gastronomii
 
Pomoce naukowe-turystyka
Hotelarz online - testy z turystyki
Zadania praktyczne
Zadania i testy egzaminacyjne  
PRZEPISY PRAWNE
dot. obiektów hotelarskich
dot. ochrony przeciwpożarowej
prawo żywnościowe
 
KONFERENCJE, KONKURSY
Konferencje, szkolenia ...
Relacje z konkursów
 
TARGI
Targi turystyczne
Relacje z targów
 
ORGANIZACJE BRANŻOWE
Organizacje turystyczne
Organizacje kucharzy
 
EKSPERCI
Hotelarstwo
Gastronomia
ARCHIWUM WIADOMOŚCI
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
 

Jeśli pragniesz otrzymywać informacje o nowościach na stronie - podaj swój

 adres e-mail



Zapisz się
Wypisz się


Jeden z zaledwie czterech 7-gwiazdkowych hoteli na świecie The Beijing 7-star Morgan Plaza został oddany gościom tuż przed otwarciem Olimpiady w Pekinie. Goście zatrzymujący się w tym 48-piętrowym hotelu mają do dyspozycji teren o powierzchni prawie 10 ha, gdzie mogą znaleźć centra handlowe, modne apartamenty, najlepszą na świecie restaurację japońską, a nawet świątynię.

Liniowiec marzeń Queen Victoria - powstała w 2007 r., ale zanim to się stało, zbierano opinie osób podróżujących Queen Elizabeth i Queen Mary. To dwie siostry Viktorii - wszystkie należą do eleganckiej linii Cunard. Na statku o długości 294 metrów, szerokości 32 metrów i wysokości 55 metrów, znajduje się m.in.: okazałe lobby z dziełami sztuki, 8 restauracji i barów, kluby nocne, sale klubowe, teatr, kino, kasyno. Jest też SPA, fitness center, baseny i jacuzzi. Wszystko w pięknych, stylowych wnętrzach, które mają zapewnić jak najwyższą jakość wypoczynku. Na wycieczkowcu są atrakcje niespotykane na innych liniowcach, m.in. prywatne loże w trzypiętrowym Royal Court Theatre, pierwsze na świecie pływające muzeum, dwupiętrowa biblioteka z drewnianą boazerią, sześcioma tysiącami wolumenów z całego świata oraz pięknymi spiralnymi schodami, konserwatorium w stylu kolonialnym z fontanną tonącą w zieleni i ruchomym szklanym dachem, trasa do joggingu czy sekretna wiktoriańska alkowa. Na pokład liniowiec zabiera 2 tys. pasażerów. Oddaje im do dyspozycji ponad 1000 kabin. O ich komfort dba załoga licząca 900 osób. Najtańszy bilet na rejs kosztuje niecałe 1000 euro, najdroższy, np. dookoła świata, kosztuje ok. 8 tys. euro.

Podstawowym wskaźnikiem w hotelarstwie są zrealizowane, dzienne obroty każdego wybudowanego pokoju. RevPar jest otrzymywany z iloczynu współczynnika wynajmu pokoi (frekwencja = liczba sprzedanych pokojonocy / liczba pokoi x 100 %) i średniej ceny za pokój (ADR).
uwaga: RevPAR nie bierze pod uwagę dochodów z innych usług hotelu, takich jak restauracje, spa, przystanie, kasyna itp. Przykład:

- średnia frekwencja : 50,76%
- średnia cena w złotych za dobę
  hotelową: 237,83 zł,
- wskaźnik REVPAR wynosi: 120,73zł
 

Punkt rentowności działalności hotelarskiej (Lmin) - jest to minimalna liczba miejsc noclegowych lub pokoi jaką należy sprzedać, aby zapewnić pokrycie kosztów
Lmin = Ks/(c-kz)
Ks-całkowite koszty stałe; c-cena pokoju lub miejsca noclegowego; kz -jednostkowe koszty zmienne przypadające na jedno miejsce noclegowe lub pokój

Hotspot - to otwarty i dostępny publicznie punkt dostępu, umożliwiający dostęp do Internetu za pomocą sieci bezprzewodowej (WiFi). Hotspoty najczęściej instalowane są hotelach, restauracjach, centrach handlowych, na lotniskach, dworcach, szpitalach i uczelniach. Dzięki nim posiadacze przenośnych komputerów wyposażonych w kartę sieciową standardu 802.11 mogą podłączyć się do Internetu. Czasami usługa taka jest bezpłatna.

Marketing - najważniejszy cel:  dotarcie z właściwym komunikatem do właściwych osób za najniższą cenę.

M-Marketing (mobile marketing) - są to wszystkie formy realizacji strategii komunikacyjnych, wynikających z planu marketingowego, przy pomocy telefonu komórkowego i z wykorzystaniem jego możliwości. Do narzędzi M-Marketingu należą SMS-y, MMS-y i EMS-y - wiadomość głosowa, przetworzona elektronicznie. Usługi te zrobiły błyskotliwą karierę i są obecnie najchętniej wykorzystywane, głównie ze względu na swą prostotę i niskie koszty. M-Marketing można zastosować w serwisach informacyjnych, w konkursach konsumenckich czy w głosowaniu w konkursach.

Event - wydarzenie,  spotkanie (towarzyskie, mecz), zawody.
Event - rozumiemy jako każdą formę wydarzenia typu handlowego albo promocyjnego  o charakterze bardziej masowym, jak np. koncert.
Najważniejsze elementy dobrego eventu to: oryginalność, odwaga pomysłu i spójność projektu z komunikacją marki.

non-event - fiasko

KONFERENCJE  SZKOLENIA

 

XI Konferencja szkoleniowa dla nauczycieli szkół hotelarskich i gastronomicznych, 21-23.11.2014r. Hotel Orbis Posejdon Gdańsk
Wiodącym tematem szkolenia będzie nowa formuła egzaminów dla zawodu technik hotelarstwa.
Uczestnicy szkolenia omówią zagadnienia wchodzące w zakres egzaminu z kwalifikacji T.12 - Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie, rozwiążą przykładowe zadanie egzaminacyjne, będą uczestnikami warsztatów obejmujących ćwiczenia z materiałami dydaktycznymi z zakresu usług dodatkowych świadczonych przez hotel w jednostce mieszkalnej oraz usług gastronomicznych świadczonych przez hotel w jednostce mieszkalnej.
 

X Konferencja szkoleniowa dla nauczycieli szkół hotelarskich i gastronomicznych
15-17.11.2013r. Hotel Orbis Posejdon Gdańsk
W programie m.in. panel dyskusyjny nt. wprowadzonych zmian do systemu egzaminów zewnętrznych dla zawodu technik hotelarstwa; warsztaty obejmujące zadanie zawarte w Informatorze do kwalifikacji T.11.

"Euro2012 – szkolenia z języka angielskiego dla firm branży hotelarskiej i gastronomicznej"

Każda edycja szkolenia zawiera 12 modułów, trawa 96 godzin i realizowana jest poprzez zajęcia trwające 2 razy w tygodniu po 2 godziny w ciągu 24 tygodni. ROZPOCZĘCIE SZKOLEŃ JUŻ W PAŹDZIERNIKU 2010 ROKU

W szkoleniu mogą wziąć udział:

  1. Mikro i Małe przedsiębiorstwa z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej (kwalifikacja w oparciu o PKD firmy- sekcja H PKD2004 lub sekcja I PKD2007) mających siedzibę lub oddział na terenie Dolnego Śląska.
  2. Uczestnikami szkoleń mogą być pracownicy ww. firm, w tym pracujący na podstawie umowy cywilno-prawnej, posiadający wykształcenie co najwyżej średnie.

Szkolenia zaplanowane są w następujących miastach województwa dolnośląskiego (lista miejscowości może ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania uczestników szkoleń): DZIERŻONIÓW, JELENIA GÓRA, KROŚNICE, LEGNICA, OŁAWA, POLKOWICE, SOBÓTKA, ŚWIDNICA, TRZEBNICA, WAŁBRZYCH, WROCŁAW.

Koszt udziału w szkoleniach jest dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Wysokość dofinansowania wynosi 80% całkowitego kosztu kursu.
Koszt szkolenia: ok. 455 zł
Szkolenia prowadzone są przez wykwalifikowanych lektorów języka angielskiego.
Zachęcamy do zapoznania się z opisem szkolenia i programem zajęć oraz harmonogramem zajęć
Procedura naboru znajdują się w zakładce „CHCĘ WZIĄĆ UDZIAŁ W PROJEKCIE”
W przypadku pytań prosimy o kontakt
 

Odbyło się

Szkolenie „Finansowe i podatkowe aspekty inwestycji oraz działalności hotelowej”
29 września 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna A,
Organizator: Akademia Hotelarza.

- podatkowe aspekty finansowania działalności hotelowej
- korzyści i koszty pozyskania międzynarodowej marki hotelowej
- procedury bankowe w procesie kredytowania hoteli
- jak skutecznie ubiegać się w banku o finansowanie inwestycji hotelowej?
- aktualne możliwości pozyskania środków z funduszy UE na rozwój branży
Szczegóły szkolenia

Koszt uczestnictwa - 299 PLN.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: Agnieszka Kilińska, tel. 22/ 333 80 00, e-mail: szkolenia@pws-promedia.pl.

Wstęp na szkolenie tylko po dokonaniu rejestracji na miejscu lub na www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.

Seminarium „Inauguracja przewodnika biznesowo-podatkowego dla inwestorów hotelowych – Hotel Guidebook” oraz „Przygotowania do UEFA EURO2012™ ze szczególnym uwzględnieniem branży hotelarskiej” - 29 września 2010 r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna B
Organizator: IGHP.

- elementy optymalnego dopasowania hotelu do potencjału rynku lokalnego
- najważniejsze elementy due diligence obiektu hotelowego
- jak ograniczyć odpowiedzialność za zobowiązania podatkowe powstałe w toku inwestycji?
- w jaki sposób zmniejszyć bieżące obciążenia podatkowe oraz zoptymalizować
  strukturę inwestycji i jej finansowania
- pozyskanie finansowania - co jest istotne dla banku?
- doświadczenia hoteli w RPA z turnieju finałowego FIFA World Cup 2010™
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.

Szkolenie ”Hotel inny niż wszystkie. Konieczność rynkowa czy fanaberia?” - 30 września 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna A.
Organizator: Projekt Hotel

- sytuacja na rynku hotelowym w Polsce w perspektywie do 2015 roku – analiza, wnioski
- tendencje na światowym rynku konsumpcji turystycznej – tworzenie preferencji
  gości hotelowych
- tajniki procesu kreowania innowacyjnych kategorii produktów turystycznych, w tym
  hoteli
- aktualne informacje nt. perspektyw i możliwości pozyskiwania funduszy, w tym
  dotacji unijnych,   na sfinansowanie procesu kreowania produktów
- techniki opracowania „pomysłu na hotel”, osiągania efektu marki emocjonalnej
  hotelu   i konkurencyjnego scenariusza biznesowego.
- procedura kreacji programu funkcjonalnego.
- jak kreować „mit” hotelu, jak kształtować jego konkurencyjną tożsamość
  i wizerunek?
- jak wykonywać analizę miejsca lokalizacji i jego potencjału?
- metodyka opracowania księgi tożsamości hotelowej
- przykłady konkretnych koncepcji wizerunkowych nowych, markowych produktów
  hotelowych.
Warsztaty - uczestnicy zostaną zaangażowani w proces kreacji nowego produktu hotelowego.
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line www.worldhotel.pl/rejestracja oraz bezpośrednio u organizatora: tel. 12/ 384 80 84, fax: 12/ 429 12 58, e-mail: k.bielczyk@projekthotel.pl.

Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.

Szkolenie „Ekologiczny obiekt noclegowy od A do Z” - 30 września 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna C.
Organizatorzy: PRimavera PR&Events, Ac Prim, Grodno S.A.

- perspektywy rozwoju ekologicznych obiektów noclegowych.
- energia odnawialna i segregacja odpadów w obiekcie noclegowym.
- energooszczędne oświetlanie obiektów.
- praktyki ekologiczne w obiektach noclegowych.
- promocja i marketing ekologicznego obiektu.
Szczegóły szkolenia
Udział w szkoleniu jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.

Szkolenie „Efektywny marketing internetowy dla obiektów noclegowych” - 30 września 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna B.
Organizator: Umbrella Marketing Group

- czym jest marketing szeptany, wirusowy, społecznościowy?
- jak i w jakich sytuacjach używać poszczególnych narzędzi marketingu miękkiego w Internecie?
Dyskusja i omawianie przykładowych działań obiektów noclegowych.
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.

Seminarium „Aparthotele i condohotele - czym właściwie są?” - 30 września 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna B.
Organizator: Wakefield & Cushman

Czym różni się aparthotel od apartamentowca z mieszkaniami na wynajem?
- różnice pomiędzy systemem condo i timesharingiem.
- czynniki sukcesu
Jaka forma zarządzania jest najlepsza dla Twojego obiektu noclegowego?
- samodzielne zarządzanie, umowa o zarządzanie, umowa franszyzy czy umowa
  najmu?
- czy inwestycje w condhotele to gwarantowany sukces?
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.

Seminarium „Osoba z niepełnosprawnością - pełnosprawny pracownik” 30 września 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna C.
Organizator: Stowarzyszenie Integracja

- osoby niepełnosprawne a usługodawcy - jak dotrzeć do grupy 800 tys. klientów?
- jak skutecznie pozyskać pełnosprawnego pracownika?
- jak skorzystać na zatrudnianiu osób niepełnosprawnych?
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.

Szkolenie „Standardy księgi procedur i jakości w SPA” – 1 października 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna A.
Organizator: Manager Spa

Jak wykreować wspaniale SPA?
- misja i filozofia obiektów SPA
Rekrutacja i selekcja- klucz do sukcesu Twojego SPA
- profil idealnego kandydata
- źródła i metody pozyskiwania pracowników sektora SPA
- selekcja kandydatów
ABC księgi procedur
- procedury w SPA - wymysł czy potrzeba?
- jak przygotować księgę procedur?
- co powinna zawierać księga procedur i jak z niej korzystać?
- metody wdrażania oraz kontroli procedur w SPA?
Warsztat! - uczestnicy z pomocą prowadzących przygotują profesjonalną procedurę jakości dla wybranego obiektu SPA
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.

Seminarium „Hotele a meeting plannerzy - współpraca gwarancją sukcesu” - 1 października 2010r. Warszawa, ul. Marsa 56c, podczas targów WorldHotel, sala seminaryjna B+C.
Organizator: MeetingPlanner.pl

- Fast Date - spotkania 15 minutowe: przedstawiciel hotelu – zleceniodawca imprez
  lub przedstawiciel   agencji eventowej.
- Prezentacja wyników „Badania 100x100 – 100 Meeting Plannerów ocenia
  100 Meeting Hoteli”
- Wręczenie przedstawicielom hoteli wyróżnionych w rankingu specjalnego
  oznaczenia „MP Recommended – rekomendowany przez meeting plannerów”.
Szczegóły szkolenia
Udział w seminarium jest bezpłatny
Wstęp wolny po dokonaniu rejestracji na miejscu lub on-line www.worldhotel.pl/rejestracja.
Szkolenie nie dotyczy szkół i grup zorganizowanych.

Hotelarze.pl zapraszają nauczycieli hotelarstwa w dniach 12-14.03.2010 r. na Szkolenie.

Więcej szczegółów na stronie www.konferencje.hotelarze.pl

 

Hotelarze.pl zapraszają nauczycieli hotelarstwa w dniach 28.02-01.03.2009 r. na Szkolenie.

Więcej szczegółów na stronie www.konferencje.hotelarze.pl

Hotelarze.pl zapraszają nauczycieli hotelarstwa w dniach 23-26 października 2008 r. na Konferencję.

Więcej szczegółów na stronie www.konferencje.hotelarze.pl

19.09.2008 | Seminarium szkoleniowe Inżynieria bezpieczeństwa pożarowego hoteli i innych budynków zamieszkania zbiorowego  23 - 25 października 2008r. Krynica Zdrój
Organizatorem jest Małopolski Oddział Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Pożarnictwa przy współpracy Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Krakowskiego Oddziału NOT.
Powodem wyboru tego tematu jest organizacja EURO 2012 w Polsce i spodziewany w związku z tym duży napływ turystów i kibiców. Konieczność zapewnienia bazy hotelowej o wysokim europejskim standardzie i dużym poziomie bezpieczeństwa, w tym także bezpieczeństwa pożarowego, będzie jednym z podstawowych zadań dla projektantów obiektów i inwestorów przedsięwzięć w tym również i dla rzeczoznawców do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych
Autorami referatów będą uznani specjaliści w tej dziedzinie z kraju i zagranicy.
Do udziału w Seminarium zapraszamy właścicieli i zarządzających obiektami hotelowymi,  rzeczoznawców do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz projektantów i architektów.
Szczegółowych informacji udziela Marek Siara, Wiceprezes oddziału SITP o/małopolski, tel. 601 935 884.
Koszty uczestnictwa:
Wpłata do 27.09.2008 r. 700,00 zł
Wpłata po 27.09.2008 r. 800,00 zł
 Szczegółowy program seminariumkarta zgłoszenia

14.07.2008 | Zapraszamy do udziału w organizowanych przez S G G W:
Studiów Podyplomowych
- Nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii
Kursów Szkoleniowych:
- Profesjonalne zarządzanie w gastronomii,
- Technologia gastronomiczna i towaroznawstwo.

 ... Szczegóły dotyczące kursów

04.03.2008 |Serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji Food Business Forum, która odbędzie się 16 kwietnia br. w hotelu Westin w Warszawie.

... Szczegóły dotyczące konferencji

30.01.2008 | I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUCZYCIELI SZKÓŁ HOTELARSKICH, Tarnów 28 - 30 marca 2008

27.03.2007 | Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A. zaprasza na szkolenie
"WIĘKSZA SPRZEDAŻ - Nowoczesne podejście do sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne (działanie platform rezerwacyjnych, hotelowe programy rezerwacyjne on-line)" odbędzie się we Wrocławiu w dniach 17-18.04.2007 oraz 10.09.2007 w Hotelu CAMPANILE, ul. Jagiełły 7.
Szkolenia są w 80% dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Koszt szkolenia trzydniowego (2 zjazdy: 2 dni - szkolenie podstawowe i 1 dzień - szkolenie uzupełniające) wynosi 360 zł z noclegiem i 340 zł bez noclegu.
Szczegóły na stronie www

13.04.2007 r.| konferencja - Oświetlenie hotelu, czyli jak wpływać na decyzje, zachowanie i samopoczucie gościa hotelowego. W programie m.in.:
o wpływie światła na zdrowie i samopoczucie gościa,
o prawidłowym oświetleniu centrum odnowy biologicznej,
o nowych rozwiązaniach i przepisach w oświetleniu ewakuacyjnym.
Konferencja odbyła się podczas targów Ciepły Bałtyk w Gdańsku.

03.04.2007 | Proces inwestycyjny w obiektach zabytkowych, 16-1704.2007, Zamek Ryn
Instytut Rynku Hotelarskiego zaprasza na pierwsze seminarium o tej tematyce organizowane w Polsce.
Szczegóły na stronie www

13.11.2006 | Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprasza na:

Kurs szkoleniowy dla kadry gastronomicznej - Profesjonalne Zarządzanie w Gastronomii.
- program obejmuje 80 godzin dydaktycznych z zakresu zarządzania operacyjnego w gastronomii, zarządzania jakością (HACCP), wyposażenia i projektowania zakładów gastronomicznych, urzędowej kontroli żywności, wykorzystania programów komputerowych w zarządzaniu.
- kurs rozpocznie się 18 lutego 2007 r.

... więcej

06.11.2006 | Zapraszamy do udziału w ostatnim szkoleniu w tym roku, które odbędzie się w dniach 16-17.11.2006 r. w Poznaniu w hotelu Campanile.
Tytuł szkolenia: Większa sprzedaż - nowoczesne podejście do sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne.
Program szkolenia:

  • Internet jako skuteczne narzędzie promocji i sprzedaży usług turystycznych
  • Charakterystyka i rodzaje zewnętrznych kanałów sprzedaży internetowej
  • Zalety i ograniczenia korzystania z zewnętrznych kanałów sprzedaży internetowej
  • Współpraca z portalami - opis i praktyczne aspekty
  • Własny portal internetowy jako skuteczne narzędzie promocji i sprzedaży usług
  • Dopasowanie portalu do specyfiki oferowanych usług i klientów
  • Tworzenie firmowego portalu internetowego
  • Sposoby prezentacji oferty
  • Promocja własnego portalu internetowego
  • Narzędzia analizy i wsparcia sprzedaży portalu

Koszt szkolenia trzydniowego (2 zjazdy: 2 dni szkolenie podstawowe i 1 dzień szkolenie uzupełniające) wynosi 360 zł z noclegiem i 340 zł bez noclegu.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma CERTYFIKAT uczestnictwa i ukończenia szkolenia.
Szkolenie dostało rekomendację Ministerstwa Gospodarki i Pracy, Departamentu Turystyki MGiP, Polskiej Organizacji Turystycznej, Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Turystyki.
Szczegółowe informacje i formularze zgłoszeniowe www.szkolenia.part.com.pl

27.10.2006 | Zapraszamy na konferencję pt. Umiejętności menadżerskie w hotelarstwie : 
16 listopada 2006 r. - Hotel Novotel Centrum w Warszawie
 
Podczas konferencji mowa będzie między innymi o tym, jak tworzyć komunikację między zespołami i jak radzić sobie ze stresem i zmęczeniem, a także o sztuce wystąpień publicznych, negocjacjach w biznesie, odpowiedzialności za wizerunek hotelu oraz innych frapujących zagadnieniach.
Na konferencji wystąpią uznani specjaliści z Polski i za granicy. Prelekcje będą miały praktyczny i użyteczny charakter. Wydarzenie jest również okazją do spotkań i rozmów z hotelarzami z całej Polski i dyskusji z mającymi podobne problemy praktykami.

... więcej

14.06.2006 | Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprasza na:

  • Kursy szkoleniowe dla kadry gastronomicznej - Profesjonalne Zarządzanie w Gastronomii.
    - program obejmuje 80 godzin dydaktycznych z zakresu zarządzania operacyjnego w gastronomii, zarządzania jakością (HACCP), wyposażenia i projektowania zakładów gastronomicznych, urzędowej kontroli żywności, wykorzystania programów komputerowych w zarządzaniu.
    - pierwszy kurs rozpocznie się w październiku 2006 r.
     
  • Studia Podyplomowe. Nowoczesna Organizacja i Zarządzanie w Gastronomii

18.05.2006 | 3. edycja konferencji Food Business Forum 2006 odbędzie się 19 października 2006 r. w warszawskim hotelu Marriott.

Food Business Forum 2006 to najważniejsze coroczne spotkanie polskiego sektora food service, tegoroczna edycja będzie miała charakter specjalistycznej konferencji typu "b2b" i jest adresowana do profesjonalistów działających w branży.
Wśród ponad 100 uczestników konferencji będą przedstawiciele zarządów i menadżerowie odpowiedzialni za rozwój i inwestycje w sieciach gastronomicznych, firmach cateringowych, właściciele restauracji, kompleksów restauracyjno-hotelowych, a także przedstawiciele wiodących firm dostarczających produkty, usługi, najnowsze technologie IT i urządzenia, instytucji finansowych, analitycy i profesjonalni doradcy biznesowi.
Organizator konferencji: BROG Media Biznesu Sp. z o.o.
Szczegółowe informacje na temat konferencji: www.foodbusinessforum.pl

24.08.2006 | Konferencja pt. Inwestycje w hotelarstwie
4-5 października 2006, Warszawa, Hotel Jan III Sobieski

Konferencja jest skierowana do wszystkich tych, którzy planują inwestycje hotelowe, przede wszystkim zaś: właścicieli hoteli planujących nowe inwestycje i modernizacje; inwestorów na rynku hotelarskim; dyrektorów generalnych obiektów; dyrektorów finansowych; deweloperów; przedstawicieli instytucji finansowych; zarządców nieruchomości oraz przedstawicieli wszystkich firm działających w sektorze hotelowym.
Organizatorem konferencji jest Instytut Rynku Hotelarskiego.

... więcej

07.08.2006 | Trwają zapisy na szkolenia w ramach projektu pt. "Rozwój przemysłu hotelarsko-turystycznego poprzez szkolenie kadr w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii".

Najbliższe szkolenia:

  • "Sprawne zarządzanie" - PMS elektroniczne systemy zarządzania hotelem i obiektem gastronomicznym (Warszwa, Gdynia, Wrocław)
  • "Większa sprzedaż" - nowoczsne podejście do sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne (Warszawa, Gdynia, Poznań)
  • "Zadowolony klient" - przewodowa i bezprzewodowa komunikacja w hotelu (Katowice, Olsztyn)

Zapraszamy na stronę www.szkolenia.part.com.pl - można tam dokonać rezerwacji miejsc szkoleniowych.

11.05.2006 | Konferencja "Prace badawcze w turystyce". Organizator - Departament Turystyki Ministerstwa Gospodarki .
Celem konferencji jest prezentacja bieżącej problematyki badań dotyczących działalności regionów w zakresie gospodarki turystycznej.
Konferencja jest skierowana do przedstawicieli branży turystycznej, administracji rządowej i samorządowej, przedstawicieli szkolnictwa wyższego i średniego oraz prasy branżowej.
Konferencja odbędzie się 30 maja 2006 roku w Warszawie, w siedzibie Ministerstwa Gospodarki, plac Trzech Krzyży 3/5, w sali Pod Kopułą (wejście od ul. Wspólnej). Rozpoczęcie o godzinie 9:30.
W terminie do 22.05.2006 r. (decyduje kolejność zgłoszeń) należy przesłać do Departamentu Turystyki MG kartę zgłoszenia.

... więcej

27.04.2006 | Szkolenia dla sektora hotelarskiego z funduszy UE
Od maja tego roku rusza nabór na nowe szkolenia przeznaczone dla sektora hotelarskiego. Dzięki dofinansowaniu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego uczestnicy zapłacą dziesięciokrotnie mniej niż wynosi rynkowa cena za tego typu szkolenie.
Główna idea szkoleń to podnoszenie wiedzy i umiejętności pracowników i właścicieli przedsiębiorstw hotelarskich, gastronomicznych i turystycznych w wykorzystaniu nowoczesnych technologii i rozwiązań technicznych, a także upowszechnianie wiedzy na temat możliwości wykorzystania funduszy strukturalnych na ich finansowanie. Do wyboru jest pięć tematów.

... więcej

27.03.2006 | Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprasza na:

  • Kursy szkoleniowe dla kadry gastronomicznej :
    - organizacja działalności nowej placówki gastronomicznej,
    - projektowanie i wyposażenie placówek gastronomicznych,
    - metody zwiększania zysku w gastronomii,
    - zarządzanie jakością (system HACCP – szkolenie audytorów wewnętrznych),
    - nowoczesne zarządzanie personelem,
    - promocja usług gastronomicznych,
    - zarządzanie siecią restauracji.

Cykl szkoleń Nowe szanse, nowe możliwości rozwoju potencjału kadr turystycznych i uzdrowiskowych. Korzystając ze wsparcia Unii Europejskiej Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. prowadzi szkolenia skierowane do małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących działalność turystyczną i uzdrowiskową, zainteresowanych podnoszeniem kwalifikacji swoich pracowników
Seminarium informacyjne poświęcone projektowi odbędzie się 23 stycznia 2006 roku o godzinie 11.00 w Hotelu Europejskim w Krakowie.
Europejski Fundusz Społeczny pokrywa 80% kosztów szkolenia, a 20% jest to tzw.wkład własny pracodawcy, który kieruje pracownika na szkolenie.
Aby wziać udział w szkoleniu należy:
· Być zatrudnionym na umowe o pracę (wymiar godzinowy nie ma znaczenia)
· Uzyskać skierowanie swojego zakładu pracy (przedsiębiorstwo, spółka prawa
handlowego, stowarzyszenie, fundacja, jednostka budżetowa i pozabudżetowa)
· Zakład pracy powinien wypełnić wszystkie wymagane dokumenty i podpisać umowę z Instytutem Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. ... więcej

Odbyło się w 2005 r.

30.12.2005 r.Warszawa. Nowoczesna Organizacja i Zarządzanie w Gastronomii. Studia Podyplomowe SGGW  Warszawa ... więcej

5-6.10.2005 r. w Hotelu Westin w Warszawie odbyło się Forum Biznesu Hotelarskiego ProfitHotel.
Jest to impreza konferencyjna skierowaną do profesjonalistów branży hotelarskiej w Polsce. W jej trakcie omawiane są trendy w rozwoju rynku, inwestycjach i wyposażeniu obiektów noclegowych.

28-29.09.2005 r. hotel Europa w Lublinie - szkolenie nt. "HACCP - praktyczne zastosowanie w gastronomii hotelowej. Prowadzenie księgi HACCP" i "Podatki w działalności hotelarsko - gastronomicznej". Organizator PZH.

19.07.2005 r., godz. 9.00, Hotel WARMIŃSKI*** w Olsztynie - jednodniowe warsztaty pod hasłem: Podatki w działalności hotelarsko-gastronomicznej w 2005 r.

02-03.06.2005 r. hotel Marriott w Warszawie - Międzynarodowa Konferencja FOOD BUSINESS FORUM 2005.
Konferencję organizuje BROG Media Biznesu - wiodąca firma komunikacji biznesowej w Polsce, wydawca sześciu periodyków i organizator sześciu konferencji branżowych. ... więcej

14 - 15.04. 2005 r.  hotel Hyatt Regency w Warszawie - Spa Business Forum 2005.
Najważniejsze spotkanie branży uzdrowiskowej w Polsce.
Spa Business Forum 2005 jest poświęcony perspektywom i najnowszym trendom na rynku uzdrowiskowym i hotelarskim. Uczestnicy będą mogli także poznać praktyczne rozwiązania, związane z prowadzeniem uzdrowisk, sanatoriów i hoteli. Mimo tego, że odbywa się po raz pierwszy, zainteresowanie imprezą jest spore - udział potwierdzili już przedstawiciele elit biznesu uzdrowiskowego. Spa Business Forum 2005 to dwa dni prestiżowych konferencji podzielonych na bloki tematyczne oraz kilka paneli dyskusyjnych. W tegorocznej edycji imprezy udział weźmie około 20 prelegentów - wybitnych ekspertów i praktyków z Polski i zagranicy oraz kilkuset słuchaczy.

Odbyło się w 2004 r.

22.10.2004 r. Warszawa. Nowoczesna Organizacja i Zarządzanie w Gastronomii. Studia Podyplomowe SGGW  ... więcej

14 -15.10.2004 r. Warszawa - Forum Biznesu Hotelarskiego ProfitHotel 2004 r.
Forum to specjalistyczna konferencja "b2b". Wybitni prelegenci z kraju i zagranicy przedstawią analizy rynku hotelowego, prognozy jego rozwoju oraz omówią problemy najważniejsze dla branży.  Organizator konferencji - BROG Media Biznesu.

6.10.2004 r. Warszawa - konferencja Finansowanie hoteli. Konferencja ma charakter narzędziowy, doradczy i szkoleniowy. Organizator: miesięcznik "Hotelarz".

9-10.09.2004 r., Gdańsk: Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Polskie hotelarstwo i gastronomia w Unii Europejskiej”, organizowana przez Wyższą Szkołę Turystki i Hotelarstwa w Gdańsku.
Celem konferencji jest ocena przemian ilościowo-jakościowych polskiego hotelarstwa i gastronomii w ostatniej dekadzie pod kątem standardów w UE i analiza kierunków rozwoju hotelarstwa i gastronomii w Unii Europejskiej oraz szans i zagrożeń hotelarstwa i gastronomii w Polsce.
Sekretariat Konferencji: tel/fax (058) 345-41-82 ,(058) 520-26-14 w. 31, e-mail: biuro@wstih.pl.

Szkolenie - "Język angielski w branży hotelarsko - gastronomicznej" dofinansowywane z funduszu PHARE 2001 oraz budżetu państwa. Obejmuje 80 godzin a koszt szkolenia to 260 PLN. Beneficjentami mogą być małe i średnie przedsiębiorstwa zarejestrowane na terenie woj. mazowieckiego. ... więcej

19-20.07.2004 r. Warszawa. Jak ubiegać się o środki z funduszy UE dla hotelarstwa, gastronomii i turystyki. Organizator Polskie Zrzeszenie Hoteli wspólnie z Ministerstwem Gospodarki i Pracy.

08.07.2004 r. Warszawa. Konferencja prasowa nt. Międzynarodowych Targów Hotelarstwa, Gastronomii i Żywienia Zbiorowego hogatec 2004, które odbędą się w dniach 26-30.09.2004 r. w Düsseldorfie.

29.06.2004 r., godz. 11,00, Hotel Europejski w Warszawie - konferencja nt. Czy biura podróży muszą upadać? Dynamika, tendencje, prognozy.
Organizatorzy: Redakcja Wiadomości Turystycznych, Instytut Turystyki w Warszawie oraz Polskie Zrzeszenie Hoteli.

18.06.2004 r., Chełm - konferencja szkoleniowa nt. Turystyka szansą rozwoju obszarów przygranicznych

5-16.06.2004 r., Warszawa - Międzynarodowa Konferencja FOOD BUSINESS FORUM 2004 ... więcej

 


 

 

Hotelarz online - pierwsze w internecie testy dla każdego hotelarza.

Copyright © 2000-2008 Hotelarze.pl | Dodaj do Ulubionych | Redakcja | e-mail: redakcja@hotelarze.pl